Wróć

NEU NOW Festival

Zaprojektowaliśmy identyfikację wizualną odbywającego się w Amsterdamie festiwalu NEU NOW, prezentującego prace młodych artystów z całego świata. Motyw przewodni znaku stanowi linia, jako symbol spotkania i wymiany myśli. Z każdą kolejną edycją tworzymy nową wariację logo.

rok: 2016-17
kategorie: branding, identyfikacja, festiwal, plakat, druki, logo
design: Przemek Ostaszewski, Małgorzata Ostaszewska

W ramach identyfikacji wizualnej, oprócz projektu logo, powstał cały wachlarz materiałów: plakat festiwalu, katalog, druki, reklamy do internetu a także system oznakowania terenu festiwalu (tzw. wayfinding).

Katalogi, podobnie jak ulotki programowe i plakat wykonaliśmy na niepowlekanych papierach Munken – w naturalnym odcieniu bieli i przyjemnie szorstkich w dotyku. Okładkę katalogu dodatkowo uszlachetniliśmy tłoczeniem i sitodrukiem.

Dzięki minimalistycznej estetyce udało nam się wysunąć na pierwszy plan prace artystów, realizując tym samym jeden z podstawowych celów festiwalu.

Neu Now venue

Stworzyliśmy także cykl grafik i animowanych gifów do komunikacji w social mediach. Spójność wizualna marki powinna być odczuwalna wszędzie tam, gdzie odbiorca ma z nią kontakt. Social media są jednym z kluczowych miejsc, gdzie warto zadbać o wizualną konsekwencję.